Cicloturisme – BTT

BTT-a-MAS-OMBRAVELLA-Garrotxa01

Viu sobre dues rodes a Mas Ombravella a Mieres, la Garrotxa

Turisme de natura a Mieres BTT i cicloturisme a la Garrotxa

La situació del Mas Ombravella de Mieres en el marc de la Garrotxa ens permet realitzar sortides per a tots els nivells d’entrenament, des de sortides familiars als voltants més pròxims de Mieres, a sortides de mig i llarg recorregut, que ens portaran a Santa Pau, Olot, Besalú, Banyoles, Pujarnol….,fins on t’acompanyin les teves cames.

Mas Ombravella 1: Ombravella-Santa Pau-Ombravella.

Sortida de Mas Ombravella a Mieres a la comarca de la Garrotxa, pujada a la Serra de Finestres, endinsar-nos a la Fageda Fosca, passant per la Bassa dels Bombers direcció El Ventós, baixant per la Font Pobre, agafar forces a Can Xell, i tornada a casa per Coll-Vei. Per a mi la millor pel seu recorregut, exigent, divertit i molt canviant.  (http://www.endomondo.com/routes/168068455)

Mas Ombravella 2: Ombravella-Pujarnol-Ombravella.

Sortida de Mas Ombravella a Mieres a la comarca de la Garrotxa, prepara’t, per una de les pujades més trencadores, sortida que fa sentir-te Biker. Ruta sense dificultat d’orientació, però la més dura. Rocacorba vistes espectaculars del Pla de l’Estany i Cap de Creus.

Mas Ombravella 3. Ombravella-Besalú-Ombravella.

Sortida de Mas Ombravella a Mieres a la comarca de la Garrotxa,  cap al Torn, passen pel Santuari del Collel, girem cap a Briolf i baixada a Besalú, passant per rius i torrents. Pista molt bona pel mig de boscos. Possibilitat de tornada per la pista de Sant Ferriol ó per la carretera de Banyoles a Mieres. La més llarga, a l’arribada, dinar i migdiada.

MasOmbravella 4. Ombravella-Can Tura-Ombravella: ruta gastronòmica.

Sortida de Mas Ombravella a Mieres a la comarca de la Garrotxa, pujada de 9km a Finestres per cremar calories, baixada d’11km a Sant Aniol de Finestres, fins a Can Tura, si pots acabar amb la quantitat de menjar que et serviran i tornar a Ombravella, és que ets un campió.